Złożenie informacji o wyrobach zawierających azbest
WYMAGANE DOKUMENTY
· Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania, (wzór własny) druk do pobrania w urzędzie lub ze strony internetowej,
· Informacja o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystywanie zostało zakończone (wzór własny), druk do pobrania w urzędzie lub ze strony internetowej.
Załączniki:
· brak
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miasta i Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki
Referat Ochrony Środowiska
Budynek B,
tel.: 67 2549524, 672549522
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Sprawa załatwiana jest od ręki.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Złożenie informacji przez interesanta kończy sprawę.
OPŁATY
Brak.
TRYB ODWOŁAWCZY
Brak.
DODATKOWE INFORMACJE
1. Informacje należy sporządzać w dwóch egzemplarzach:
- jeden egzemplarz składa się w urzędzie,
- drugi egzemplarz przechowuje się przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.
2. Powyższe informacje należy aktualizować w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku.
3. Usuwanie wyrobów zawierających azbest jest dopuszczalne jedynie przez wyspecjalizowaną firmę
4. Ostateczny termin usunięcia wyrobów zawierających azbest to rok 2032.
PODSTAWA PRAWNA