BURMISTRZ MIASTA I GMINY WRONKI
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA STANOWISKO
ds. nieruchomości gminnych
w Urzędzie Miasta i Gminy Wronki ul. Ratuszowa 5 , 64-510 Wronki
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
1. WYMAGANIA:
A. Wymagania niezbędne:
Kandydatem na ww. stanowisko pracy może być osoba, która posiada:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) co najmniej wykształcenie średnie,
oraz:
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
B. Wymagania dodatkowe:
Mile widziane:
1) wykształcenie wyższe na kierunku administracja, gospodarka nieruchomościami (lub kierunkach pokrewnych) lub co najmniej 2-letni staż pracy na podobnym stanowisku,
2) dobra znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
3) komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność oraz dobra organizacja pracy.
2. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
1. Sporządzanie dokumentacji i przeprowadzanie przetargów na sprzedaż, dzierżawę i najem nieruchomości stanowiących własność gminy.
2. Nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości (w tym m.in. komunalizacja, darowizna nieruchomości).
3. Zbywanie nieruchomości gminnych.
4. Zamiana gruntów stanowiących własność gminy.
5. Regulowanie stanu prawnego nieruchomości, które stanowią własność osób fizycznych i prawnych.
6. Przygotowywanie deklaracji podatkowych dotyczących nieruchomości gminnych.
7.
Dokonywanie przypisów w programie ewidencji i rozliczania sprzedaży kredytowej
(w tym m.in. opłat za przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, ustanawianie i naliczanie hipotek na rzecz gminy).
8. Składanie wniosków o zmianę treści ksiąg wieczystych oraz o założenie ksiąg wieczystych dla nieruchomości stanowiących własność gminy.
9. Opracowywanie informacji o stanie mienia komunalnego.
10. Opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta i Gminy Wronki w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku.
11. Przygotowywanie sprawozdań w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku.
12. Współpraca z kancelarią notarialną, sądami, jednostkami samorządowymi oraz innymi podmiotami w realizacji zadań Referatu.
3. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY:
Stanowisko urzędnicze zlokalizowane w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Wronki, w pełnym wymiarze czasu pracy. Bezpośrednio podlega Kierownikowi Referatu Nieruchomości, Inwestycji i Planowania Przestrzennego. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko nie jest przystosowane dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
4. W MIESIĄCU POPRZEDZAJĄCYM DATĘ UPUBLICZNIENIA OGŁOSZENIA WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W URZĘDZIE MiG WRONKI WYNOSIŁ MNIEJ NIŻ 6%.
5. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) Wypełniony kwestionariusz osobowy wg załączonego wzoru.
2) Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje i umiejętności oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy oświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę.
3) List motywacyjny.
4) Podpisane oświadczenia o:
a) posiadanym obywatelstwie;
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
d) korzystaniu z pełni praw publicznych.
Do dokumentów należy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych tj. klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych”.
6. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Wronki (biuro nr 6) ul. Ratuszowa 5; 64-510 Wronki lub listem poleconym na adres Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 lipca 2025 r. do godz. 15.00.
2) Na kopercie proszę dopisać słowa "Nabór na stanowisko ds. nieruchomości gminnych.”
3) Oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wskazanych w ogłoszeniu dokumentów podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie spełniający wymogów formalnych nie zostają dopuszczeni do postępowania sprawdzającego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Wronki oraz na tablicy informacyjnej Urzędu na ulicy Ratuszowej 5 we Wronkach.
Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru może być zawarta umowa w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności wynikających z Regulaminu Pracy Urzędu Miasta i Gminy Wronki oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
7. INFORMACJE PODSTAWOWE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH
OSOBOWYCH KANDYDATÓW NA STANOWISKO DS. NIERUCHOMOŚCI GMINNYCH W URZĘDZIE MIASTA I GMINY WRONKI:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: poczta@wronki.pl,
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownicze na podstawie:
• art. 6 ust. 1 lit. c RODO - realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikająca z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
• art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora,
• art. 6 ust. 1 lit. a RODO - osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w przypadku, gdy dane nie są przetwarzane na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
5. Dane osobowe niezatrudnionych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie zniszczone. Dokumenty wyłonionego kandydata zostaną dołączone do akt osobowych.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych,
7. Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora:
a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii,
b) do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
c) do usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 17 RODO oraz art. 18 RODO,
d) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na zasadach opisanych w art. 21 RODO,
e) do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO,
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
g) prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeśli dane przetwarzane były na jej podstawie.
W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-g) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
9. Podanie danych wymaganych przepisami jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji, konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w jej procesie.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu oraz nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Wronki, dnia 14 lipca 2025 r.
Burmistrz
Miasta i Gminy Wronki
Rafał Zimny